Sluurpy > Restaurants in الجيزة > ‪el Shorouq Cafe‬

Review ‪el Shorouq Cafe‬ - الجيزة

Romio Dico
من أفضل وأريح الأماكن أو القهاوي، ويمشي كافية بردو، لكل الطبقات، عنوانه في ميدان الجيزة، لو جاي من الجامعة فهتلاقيه على في الشارع اللي قبل شعبان على شمالك اللي هو شارع كشري هند، وأول الشارع من جوه ناحية الكبري، فيه مطعم جاد الشهير، وكشري أبو عماد. القهوة عبارة عن دور أرضي وواسع جدًا وبراح، تقدر تاخد فطارك وتفطر هناك وتقدر تطلع الدور التاني من المكان ومريح جدًا تقدر تذاكر أو تخلص شغلك. الناس هناك لطيفة والدنيا مش غالية، بس نصيحة حاول لما تيجي تحاسب تسأله عن تفاصيل الحساب.
‪Ali Ahmad (WEKA)‬‏
ما بقاش اسمه حكاية، دلوقتي اسمه لؤلؤة مراد. كافيه مش وحش، أسعاره غالية شوية بالنسبة للي حواليه بس القعدة هادية فوق والمكان نظيف والحمام كويس. مناسب للعائلات أو لو معاك زميلتك وعايزين تذاكروا.
Naglaa Kamel
يقدم خدمة متميزه اهتمام نظافة احترام للمتواجدين
محمود عثمان الحنفي
ممتاز في مكان جميل أمام الغرفة التجارية بالجيزه أمام الشركه المتحده للتجاره بجوار مكتب البريد
Mustafa Ismail Hagag
المكان جميل جداً ويراعي الخصوصية والمشروبات حلوه
Alaa Qanitha
جيد جدا و أسعاره معقولة و خدمه جيدة
amr el rashidy
قهوة دورين ... جيده جدا فى امكانيه للجلوس مع العائلة فالدور العلوى ...
ابن جاد الكريم
كوفى شوب جميل واسعار بسيطة وخدمته ممتازة
أجنحة الدجاج أجنحة بافلو الآيس كريم البايلا البط الدجاج المشوي السلمون السمك السَّلطة الفول الكاري الكافيار الكيك اللحم البقري باذنجان تاباس (وجبة خفيفة إسبانية) حمص بالطحينة روبيان ساندويتشات سيفيتشي شاورما شرائح لحم الضأن شطيرة برجر صلصة بيستو طائر السمان عصائر وسموذي فتوش فطائر البانكيك فطيرة الجبن فلافل كابوبس كرات اللحم لحم الضأن مكرونة
Share on WhastApp
Share on Facebook
Browse the menu
Add review