#}
Sluurpy > Restaurants in القاهرة > ‪vapiano‬

‪vapiano‬ - القاهرة - Photo album

المكان كديكور حلو بس محتاج اعادة نظر لكام حاجة، بالنسبة للاكل سيء جدا جدا مفيش فرق حرفيا بينه وبين اي مكان تاني بيقدم نفس الحاجة غير بس شكل العرض للاكل لاكن غير كده سيء جدا الخامات مش احسن حاجة، الخدمة اصلا شبه مش موجودة لان اصلا الشيف اللي واقف مش مركز في اللي بينطلب منه، ومع كل ده السعر مبالغ فيه
يعتبر من اشهر المطاعم الإيطالية التي تقدم اختيارات مفتوحة لروادة من محبي الاكل الايطالي .. سواء من البيتزا .. او السلطة .. او حتى انواع الباستا .. بشكل عام مستوى جيد لمحبي البيتزا تحديداً .. لكم حرية التجربة ..
ممتاز ... يوم جميل داخل فابيانو
المعاملة سيئة للغاية. لا توجد خدمة يعني انت اخدم نفسك وانتظر للأكل حتى يجهز وخذه إلى الطاولة. ولا يوجد معهم منيو ولا أسعار واضحة. وفوق هذا كله الأسعار نااااار وخيالية جدا. الخلاصة أنهم نصااااااااابين.
انا من اشد معجبي Vapiano عرفتو اساسا من فيينا ثم اعتدت عليه في المانيا وايضا السعوديه باستمرار في الثلاث دول الخدمه ممتازه ومتطابقه في كل شيئ. لكن في مصر الخدمه متواضعه جدا جدا. البيتزا ليست بالجوده المتعارف عليها في فبيانو ايضا زيت الزتون ليس بالجوده المطلوبه. نظافه وجوده الجلسه ليست ممتازه ولكن مق
اكله تحفه و تجربه مختله واصناف جميل جدا حبيت البيتزا ماري مونتي
المكان جميل والطاقم نظيف والخدمة جيدة الاكل
الأكل حلو، بس بتقف حبه عشان تاخده (فطار رمضان)، عندهم نظام مختلف عن باقي المطاعم، بتروح الستيشن تطلب الأكل وتستناه، في رمضان كان في طابور على المكرونة. المنظر برا حلو، بس الكراسي كلها مش مريحة. وغالي.
Share on WhastApp
Share on Facebook
Upload your pictures