Sluurpy > Restaurants in بورسعيد > كاسطان

Review كاسطان - بورسعيد

Star Light
مطعم كاستن للاسماك فرع بورسعيد و يوجد فرع اخر في مدينه نصر شارع ابو داود الظاهري الاكل جميل جدا و الاسماك كلها فريش جربت سمك موسي مقلي و كان فيه بطارخ روعه و جربت الدنيس مشوي زيت و لمون وكان ممتاز و الكابوريا المشوية و الجمبري بتر فلاي كانوا ممتازين
Amir Gamil
كانت اول مرة ليا اروح بورسعيد. اهل البلد كرماء جداً جداً. ده بجد مش كلام. المطعم على البحر على طول. عنده سي فوود طعمه حلو جداً و نضيف اوي. الخدمة ممتازة و المكان عموماً نضيف. في بورسعيد ممكن تركب المعدية اللي بتروح بورفؤاد. حلوة لو ماركبتهاش قبل كده. و طبعاً في محلات زي الفار و علوش بس للمعلومات كلهم فتحوا فروع في القاهرة و بيبيعوا بنفس الاسعار.
Shady Ahmed
الاسعار... غالية المكان ممتاز في الصالة العلوية على البحر مباشرة الطعم ممتاز لا يعيبه سوى المبالغة في السعر خصوصا في بلد الاسماك فيها رخيصة اقتصد و انا بتطلب و ماتعملش زيي اي حاجة بسيطة حتشبعك و زيادة..
Shady Bartakh
مطعم للأسماك والمأكولات البحرية الجاهزة. يُعرف الكاستن بتاريخه في حسن التقديم ولذة المطبخ ورفعة المستوى. لكن لم يعد الحال كذلك في مواكبة تحديات العصر مع الحفاظ على تألقه. فكان المكان فارغًا من الزبائن إلا قليل. الأكل كمياته مناسبة ولكن ليس لذيذًا، كالسلطات من البابا غنوج وسلطة البنجر إلى الأساسيات. السيبيا المقلية مزيّتة، وجمبري أرز الخلطة ظهره ليس نظيفًا. أما المكان؛ فليست ديكوراته عصرية حيث يقع أيضًا جانب مجمع مطاعم أخرى لها ضجيج عالي ومهرجانات صاخبة. ومع ذلك فالمطعم محتفظ بأسعاره العالية وفاتورة نهائية لا تناسب التجربة.
منوعات مضحكة
تجربة❤️ جميلة في مكان رائع وطعم لذيذ . عشاق البرقر باللحم اعتقد سينال اعجابكم لجودة اللحم والخبز والخلطات . البطاطا الحلوة لم تكن بذلك المستوى . السلطة رائعة. البطاطا المقلية جيدة. الخدمة لطيفة . يوجد موسيقى . وجلسات داخلية وخارجية. الأسعار متوسطة❤️💟. Nice experience in a wonderful place and delicious taste. Beef burger lovers, I think you will like the quality of the meat, bread and mixtures. Sweet potatoes weren't that good. The salad is wonderful. The fried potatoes are good. The service is nice. There is music. Indoor and outdoor sessions. Prices are average 2
Mirette Gerges
اكله جميل جدا،و ناس محترمه،قمه فى الذوق،مفيش حاجه اكلناها نقدر نقول عليها وحشه Totally recomended
Marmar Fahim
من احلي مطاعم السمك ببورسعيد جودة ونظافة وطعم جميل وسعر ممتاز وفيو علي البحر تحفة I recommend ❤️
Heba Abo al-soud
Delicious 😋 we el 23da 3la el b7r rou3aaaa
السمك السَّلطة روبيان ساندويتشات شطيرة برجر
Share on WhastApp
Share on Facebook
Browse the menu
Add review