‪abou Sherouk Kababgy‬

‪abou Sherouk Kababgy‬, القاهرة ‪Block 89, , El Qahera D‬ - القاهرة

80/100
Give a rating

What's your favorite ‪abou Sherouk Kababgy‬'s dish?

Ratings and reviews

80
/100
Based on 60 ratings and reviews
Updated

Ratings of ‪abou Sherouk Kababgy‬

Google
Google
Last update on 30/10/2020
4,0

Reviews

4
fuad mohammad
+4
اكله لذيذ وطلبي بسيط مشويات و ريش و اسبرايت سلطة طحينة عيش . شخص واحد دهشت الفاتورة 210.00جنيه مصري . ارجو من المالك اعادة النظر في الاسعار وتعديله وله مني جزيل الشكر والتقدير .
4
ali wafa
+4
اجمل حاجه عنده الريش الضانى بس دائما فيها نقص. بابا غنوج جميل والممبار مش حلو اوى ارز خالص. الاسعار كويسه وطقم السريفس ابتسامه ارجوكم النظافه فوق المتوسط ومافيش دفع بالفيزا ومش فاهم ليه. عاوزين الكاش.
4
Majed AlBelali
+4
مطعم مشويات يعمل على الطلبات الخارجية والجلسات المحلية في الطابق العلوي ، الخدمة اقل من المتوسط والأكل طيب والسعر متوسط. طلبت منهم زيت زيتون لوضعه على السلطات فرد النادل انه لا يوجد لديهم !! كذلك لا يوجد لديهم اى نوع من الحلى
5
Zizo H
+5
وسع وسع وسع الجامد وصل مع عنتر الكبابجي و هتاكل بسعر قليل بغض النظر احلي كفته و احلي طرب و يا سلام حمامه محشيه علي القلب معديه مع شويه شوربه يا سيدي ولا علي السلاطات تتاكل من غير حوارات ولا الكباب قلبك هيروحلو ويدق الباب ولا المحشي من ورق عنب وممبار وعدي يا وعدي خدلك واحده و انت معدي يا جمالو يا جمالو. احلي خدمه و نظافه و احسن معامله..
5
Ali Maher
+5
عنتر الكبابجي من اقدم المطاعم في منيل الروضة و الجيزة. المطعم يمتاز بالنظافة و الموقع المتميز. يقدم المطعم خدمة التوصيل. قائمة الطعام متنوعة مابين الكباب و الكفته والريش ويوجد الطواجن (اضاف جديده) مثل البطاطس و الخضراوات المشكلة. يوجد حمام محشي و ورق عنب و بعض اصناف الباستا و السلطات. المكان عبارة عن طابقين المطعم في الطابق الثاني و المطبخ في الطابق الأول
4
احمد الحداد
+4
مطعم محترم واكل نضيف مدير صالة كويس جدا الويتريا كويسين بس مفيش إهتمام من المكان للعمالة وأسلوبها

Read the reviews on

Google
Google

Info

Compare the best restaurants near ‪abou Sherouk Kababgy‬

Our aggregate rating, “Sluurpometro”, is 80 based on 60 parameters and reviews

If you need to contact by phone, call the number

MAKE A QUESTION

SUBMIT
1